onsdag 27 oktober

nu är det bara en dagtur kvar..sen får jag jobba en kväll sen blir jag ledig i två dagar!!!!:)
annars vad har hänt?!?!
tjja..int mkt
i dag har jag å syrran varit ut i skogen me hundarna så dom fick busa lite:)
blött vart det men det va det värt, bara hund har det bra!!!

Jaha, i morgon åker sambon tåg ner till Småland å hämtar hem fåååården!!!!jippieeee..
ja inte jippieeee att han åker men att bilen kommer hem till rätt landskap..
Har fortfarande inte bestämt mej om vilken telefon jag vill ha...

har nyss betalt räkningar, tror inte jag glömde nån fast det visar nog sig senare!

hojhoj


Kommentarer
Postat av: ella

skönt me lite ledighet=)

2010-10-28 @ 09:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0