onsdag 13 oktober

onsdag vecka fyra på vårat schema betyder APT!!!!...
fast om jag ska ärlig så kommer jag knappt i håg vad nån snacka om, tror jag somna till där en stund:(
ursh hur jag har mått i dag...frysit hela dagen å en huvevärk sominte va snäll alls...
Men efter jag sluta så tog jag en lång promenix me hund å sen hem å käka..korv å tuttul å värsta goda ketchupen!!!
Vill ha mera sån...tack...
jaja skit i korven....prata me syrrran så vi bestämde att vi skulle låta hundarna busa av sig lite...
Helt plötsligt så kände jag att huve värken bara försvann:)!!!!

nu sitter jag här å grejar lite men det e roligare att skriva lite skit i bloggen...
ja just ja min
personliga almenacka kom i dag...:)!!!!!
Å sen har min andra
älskling kommit till elaffären uppä i läxand oxå, sambon får hämta ut den i morgon

hojhoj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0