måndag 29 november

god morgon på er!!!!

JAG VILL SÅ DET VÄRKER!!!
japp så e det!!
i dag blire en vända till mora efter jag å mamma kom på vad det va jag skulle göra i lördags...fast vi kom ju på det i går så det va för sent;)....haha...slut ja jag vet!!!

ska väl kika förbi LJUNGBERGS SPORTBAR me en kasse till Dan the man oxå!!!
blir skit bra det!!!!

nej nu sk jag nog ini duchen så håret hinner torka innan jag ska sätta meji bilen som varken har motorvärmare eller kupevärmare nu för tiden...intressant hur det blir...

hojhoj


Kommentarer
Postat av: Monica

Ha ha har du så rätt i så..

Mjo då är fortf inte helt frisk efter förkylningen.. men annars är de bra.. med dej då?

2010-11-29 @ 12:37:41
URL: http://monkizzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0