fredag 19 november

så vare fredag igen dårå!!!
shit va tiden går fort hela tiden;)
i dag kan jag iaf gapa riktigt men jag knaprar lite värktabletter för det e inte rikigt bra än!!
men det har slutat varat som tur e!!!
snacka om att det va skönt att borsta tänderna i morse:)!!!!
nu på morognen så har jag gjort om sofias gamla rum! nu e det mitt !!!! mkt bra!
 nu kan man iaf gå in å vända där..gick juinte förut kan jag meddela!!!
funderar på att ställa upp min "stora" laptop där inne å försöka få plats me skrivaren å greja lite
den datorn jag sitter vid nu är ju nästan bättre än den så den får stå kvar här inne tycker jag..
kommer bild sen när allt e klart!!

kl 13 ska jag å AH på kurs me kurt uppä i läxand...blir nog bra för vi hoppas...
Sambon är på väg till Hudiksvall å ska kolla in en Valiant som david ev ska köpa:)

nej kaffe???

hojhoj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0