torsdag 27 maj

jahamen i dag var det torsdag å jag har jobbat! å torsdagar e som torsdagar på mitt jobb:(...bara en massa spring hela tiden
Men men det gick det me!!!
Hade en kort dag 7,30-14..helt sjuk att jag fick gå hem kl två...
Men när jag kom hem så vart det full rulle
Först kom Jocke å sen TIna å sen syrran å sen Soffan:)....wiehoooooo inte i går man såg den bruden ..skit skoj måste göras om tycker jag
Jaja , jag blekte slingor på Jocke å syrran tror dom vart nöjda;)
I morgon e det fredag å då e det fullt upp hela dagen fast inte på jobbet utan "här hemma"..sen blire jobb hela helgen...på den avd som jag inte har varit på tre månader tror jag....hmm...hur ska det gå? Stackrs personal som jag ska jobb me då säger jag, kommer vara som en yr jävla höna å inte fatta nått....

hojhoj


Kommentarer
Postat av: ella

hoppas d går bra jobba=)

2010-05-28 @ 18:25:54
URL: http://ellisgirl.blogg.se/
Postat av: Dessie

Men alltså jag trodde att Torsdagar var din bästaste favoritdag på hela veckan?? Nu blev jag då förvånad...:P

Här kommer lilla jag gående ;)

2010-05-29 @ 18:17:27
URL: http://amorningglory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0