torsdag 13 maj

i dag e det en sån där dag som ALLT blir fel på nått konstigt vis:(...
spelar ingen roll vad jag gör eller säger så kommer det andra saker ut ur min mun än det jag tänkt säga..
jaja det blir nog bättre får jag hoppas.
Sitter här å tittar på när regnet faller ner utanför fönstret å ska strax börja göra i ordning mej för att gå till jobb!
Varför kan inte jag ha ett "normalt" jobb me normala tider å så?
Fast jag e jäkligt stolt över att jag har både jobb å utbildning å sen e jag nog jäkligt duktig på det jag gör oxå..
Tänk om man hade betyg så man kunde söka in på de skolor jag vill!!
tänk om jag hade råd att plugga...
äh nu ska jag hänga lite mer tvätt

hojhoj


Kommentarer
Postat av: ella

mysigt med regn=)

klart du är bra=)kramis ha en bra kväll

2010-05-13 @ 17:01:00
URL: http://ellisgirl.blogg.se/
Postat av: Anna

Hoppas att det inte är grodor som hoppar ur munnen på dig ;o) riktigta menar jag......

2010-05-13 @ 17:13:05
URL: http://sjuttiosexa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0