tisdag 25 maj

Idag vart det amerikanska pannkakor till frulle:). syrran kom så exakt så hon fick oxå
Sen bar det i väg till skogen i några timmar, hittade en liten tjärn sär oxå så Dasiy fick bada lite..Chevy är liv rädd för vatten så han bara drack lite (mkt)..

Kom hem å slängde i hop en sockerkaka å sen kom Annica H hit å drack kaffe å vi tjötade i nån timme,
gick en promenad me hund å sen satte jag i gång me akvarierna...
Nu e bakgrunden väck i 460 liters !!! Å vatten byte å en rejäl städning fick det oxå!!
Sen gjorde jag som man inte ska men jag gjorde rent alla pumparna samtidig...Ja jag vet men det bar vart så!!
Dom överlever nog ändå ska ni se^^
Vet inte hur jag ska göra me bakrunden om jag ska sätta dit den igen eller...jaja det visar sig när jag fått ren den!!

nu ska jag hänga tvätt

hojhoj


Kommentarer
Postat av: ella

du ..den backen har vi nog vinglat i med;)hihihih

pannkakor!!!mumms

2010-05-25 @ 22:30:02
URL: http://ellisgirl.blogg.se/
Postat av: monica

jobbar du på fredag? Slutar kl 13 och tänkte dra till leksand en vända för o köpa solfilm på leksandsbildelar då:)

2010-05-26 @ 16:36:31
URL: http://monkizzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0