söndag 9 maj

stress stress stress, så kan hela dagen samanfattas...
gick upp ur sängen tjugo i sju, börja jobbet kl sju!!!!
tur man har kort väg dit..sen har det gått i ett hela dagen fram till kl 16!! helt sjuk hur det e vissa dagar...
men det funkar ju det oxå så...grillen var tänd å redo när jag kom hem:)sen käka vi lite å sen har jag inte gjort så mkt mer...
Ska väl ut me hund snart  bara..
Alltså jag skiter fullständigt i vad "folk" kallar mej men jag tänker inte ha nå mer anonyma komentarer på bloggen tvyärr...
fast så anonyma var ni inte ska jag tala om för er...haha ...suckers!!!

hojhoj


Kommentarer
Postat av: ella

11.10 tror ja d va hehe

tror folk dom e anonyma;)???hehe ipnummer hej hej

2010-05-09 @ 20:21:49
URL: http://ellisgirl.blogg.se/
Postat av: Camilla A

HAHA!! ja men då verkar det väldigt konstigt om just hon tog åt sig fast det inte va hon du skrev om?!!

Kan nog vara så att samvetet spelar in lite där!!

Det där med IP nr var jätte smart

Hoppas det löser sig me hon på jobbet också.

kramar

2010-05-10 @ 18:19:09
URL: http://vovve.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0