söndag 2 maj

OBS DET FÖRSTA INLÄGGET ÄR BARA PÅ SKOJ!!!! Bäst att säga:)

Åh, jag fattar inte vad det e för fel på mej????? daaa.....
Alltså....alla som jag känner säger att jag e såååååå snygg å smal...
Men  sen ba så får jag höra att jag inte e det alls...

Åh jag mår så dåligt....
Jag fattar inte vad det e för fel på mej...
jag var så full i helgen så jag kommer inte ihåg nån ting...men jag vet att jag alla killar som jag träffade e såååååå kära i mej:)...bra va??!?!?!?!..

Åh, jag vill inte vara så där full varje hälg men det bara blir såååå..fattar ingen ting:)...
allstå mina kompisar tycker att jag e skit ball som dricker sååå mycket å ändå kan stå på benen, ( om jag inte ligger vid en lyktstolpe å har sex men kille som e skit full å har en go tjej!!!...

VÄX UPP FÖR HELVETE!!!!

blogga om vad som heslt men inte samma sak varje gång...ÅH jag mååås så dåligt, åh vad full jag vart..


Nu e jag hemma efter en skön helg uppe i stugan, har väl inte gjort nå speciellt igentligen utan bara laddat batterierna lite granna!!!
har spelat yatzy å sprakat boll me Elin å bara tagit det lugnt!;)

När jag kom hemi dag så stod hyrevärden här utanför å kratta jord, så nu är det bara å vänta på att gräsmattan ska börja växa :)!!! äntligen...ska bli så skönt att få lite mer gräs här ute...
passa på att vattna mina rabatter å fyllde upp dammen oxå..sen har jag inte gjort så mycket mer..
å det blir nog inge mer gjort här hemma i dag heller...
Sambon å Lars e i Norrköpning å hämtar en motor till mustangen..

hojhoj


Kommentarer
Postat av: Jenny

Håller med, väx upp och göra nått av sitt liv vore ju bra, ingen kan ju fixa det utom en själv jue!! Men är väl för jobbigt kanske?!?!

2010-05-02 @ 16:57:20
URL: http://www.nogg.se/pigglet
Postat av: Jenny

Tja det är väl uppmärksamheten dom vill ha "stackars liten" och ja, det står nog inte på förens hon har brutit i hop...

2010-05-02 @ 17:05:46
URL: http://www.nogg.se/pigglet
Postat av: Jenny

Haha ja vårat alldeles egna chatt program=) Bortskämd får väl ett helt nytt menande "gråter jag lite så får jag som jag vill," bara jag jag jag jag hela tiden, empati lös människa!!!

2010-05-02 @ 18:26:36
URL: http://www.nogg.se/pigglet
Postat av: Dessie



Så jävla patetiskt.... Finns ju inget mer att säga, du har ju sagt allt redan ;)



Pussar

2010-05-02 @ 19:45:54
URL: http://amorningglory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0