söndag 16 maj

hmm...varför ska man bete sig som en idiot bara för att man har fått några öl i sig???
Nej ta å väx upp lite nu va???

i natt har jag inte sovit mkt ..gick å la mej strax efter tolv å sen vid ett ringde telefonen !...grrr...morr....men det var sambon som ringde så det gjorde inte nått, men värre var det väl VARFÖR han ringde!!!
somna väl om till slut å sen dunkade det till på bron å jag trodde att sambon kommit hem men så var inte fallet...men nån var det där iaf...
jaja somna väl tills slut å då kommer han hem!!!!
vakna vid sju för jag troddde att mobilen ringde , men somna om igen å när jag vakna så såg jag att den hade ringt! men det var från jobbet..missa en del pengar där:(

Man jag hade andra planer för i dag oxå!
i går bestämde vi att vi skulle greja me rabatterna uppe i stugan, så jag å Daisy for väl dit vid tio tiden...halv regna fram till elva sen var det hur skönt väder som helst va det!!
men nu känns det ska jag säga, har så jävla ont i ryggen så jag knappt kan gå!!
men det e det värt ;)!!!
nu ska jag in i dushenn å sen blire sängen
hojhoj


Kommentarer
Postat av: Camilla A

hoppas du haft en bra helg!

jag har jobbat från tors tills i morse när jag gick av:).



hejsvejs

2010-05-17 @ 09:47:09
URL: http://vovve.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0