onsdag 5 maj

god morgon!!!
ny design å nya tankar:)..
Kom å tänka på en sak när jag läste en blogg nyss, När fan satt jag å slappa framför tv senast??? alltså allvarligt, jag tror inte jag har tittat på tv på nästan tre veckor???..helt sjukt...men det finns ju så mkt annat att göra när det e ljust på kvällarna ,
dammen ska fixas
plocka i hop skräp på gården
kolla rabatterna
fixa alla blommlådor
va ute me hund..
titta på tv???? konstigt!!


jaja vakna me huve värk i dag igen så sambon tog hund på cykletur i morse iställe..TACK!!!
om det inte har gett me sig tills på måndag så måste jag till doktorn!
kan ju vara allergin som spökar plus att dom håller på att måla om på jobb...

jaja den som lever får se!!

hojhoj


Kommentarer
Postat av: Jenny

Dutti du som fixar med allt som ska göras=) Saknar d nu den här årstiden att bo i hus...men inte på vintern=)

2010-05-05 @ 17:23:18
URL: http://www.nogg.se/pigglet
Postat av: Anna

Men va avis jag blir på din supersnygga blogg!!!!!

2010-05-05 @ 21:10:05
URL: http://sjuttiosexa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0