onsdag 19 maj

sitter här¨å funderar me en kopp kaffe om varför vissa människor ALLTID måste ha bekräftelse från allt å alla??

Jag vet att jag har skrivit om det här tidigigare å då va det en som fråga mej om det va henne jag skrev om?!?!
Kan hända att det e det sa jag å då vart hon skit sur, men om hon tar åt sig så lär hon ju veta om problemet å göra nått åt det?
Men nej då nästa dag på både fejjan å bloggen så dundra hon på me samma saker som tidigare.
Ärligt talat så känns det som hon håller på att äta upp mej, suger energi som fan..vet ej hur jag ska göra..
ska jag sluta bry mej? ska jag säga åt henne?
Det värsta e ju att det går ut över mej hur jag än gör:(.....

i går så låg jag nästan hela dagen, låt mest å titta på tv...så då fick jag väl min dos av tv tittande för den här månaden;)
fast i dag känns det betydligt bättre så det var nog det värsta i går...kan iaf gå upp för trappen utan att döööööööööööö...
idag så ska jag till.......trumvirvel.....tandläkaren igen!!!! jippie...eller inte..
gud va det e drygt å springa där hela tiden....å pengar ska dom ha oxå dom jäklarna !!!
Sen vet jag inte vad som händer, kanske blir en kopp kaffe me MM eller JS...vi får se..

JAG BEHÖVER ER HJÄLP ME EN SAK!!!
Det finns såna där sol cells lampor som man kan lägga i dammen, jag vet att jag har sett dom på nån affär eller på nätet...
Men jag kommer inte rikigt i håg vart det va^^
Om det finns nån vänlig själ där ute som skulle va så förbannat vänlig å tala
 om för mej vart dom finns så skulle jag bli jätte glad


hojhoj






Kommentarer
Postat av: ella

jag hade gett upp ..ej bra att nån "suger ur energin!!!!tänk på dig själv ist=)

ska höra med syster om solcell,dom har ju damm=)

2010-05-19 @ 12:42:07
URL: http://ellisgirl.blogg.se/
Postat av: Jenny

Finns inte såna lampor på rusta el nått sånt liknade??

2010-05-19 @ 14:21:24
URL: http://www.nogg.se/pigglet
Postat av: Anonym

Du menar såna där runda "bollar" som flyter omkring i dammen?? har bara sett sån med sladd, fast nu vet jag inte vart det va heller..

2010-05-20 @ 06:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0