onsdag 12 maj

å det regnar å regnar:)...skönt tycker jag..
ja i dag har det varit jobb 7-14 sen hem å greja me lite av varje, blom lådor, akvarium, tvätta, diska..
i morgon börjar jag inte förren kl 14!!!! wieiooooo sov morgon me andra ord:)
Fast jag hade hellre jobbar dag i morgon än kväll faktiskt! av många orsaker men sånt e livet..

undra om man ska ta sig en öl eller två i kväll?...lutar nog åt det hållet ska ni veta...

nej nu måste jag kolla till maten oxå!! ojoj vad saker jag har för mej just nu..

hojhoj


Kommentarer
Postat av: Jenny

Lutade åt d hållet för mig oxå fast inte öl då utan nått annat gott...men i vanlig ordning så kom jag ju på det när allt är stängt....

2010-05-12 @ 19:50:00
URL: http://www.nogg.se/pigglet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0