måndag 17 maj

hipp hipp hurra för Norge i dag då;)

NU har jag äntligen allt klart överallt på gården, balkongen, lilla altanen..känns såååå jävla skönt att bara kunna slappa där ute nu:)
Fast sen e det ju alltid små saker som fylla på dammen å ta bort lite orgäs å stoppa i nya blommor men det e ju sånt som e kul så det gör inte nått!!!!

har varit ute sen kl sju i morse, så dom som jobba natt på jobbet såg lite roliga ut när jag ropade "god morgon" åt dom tjugo över sju när jag stod å plantera om blommor..hihi...

ja just ja jag ska ju jobba i dag da..känns inge skoj att behöva gå dit när det e sånt här kalas väder ute:(
Men det ger då pengar iaf:)
glömde en sak i går...vi hörde göken å såg en bauta stor trana uppä i stugan, så nu e det våååååår

hojhoj


Kommentarer
Postat av: ella

ha d bra på jobbet=)

2010-05-17 @ 14:03:23
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0