lördag 22 maj

Pingstafton idag då å jag har jobbat, fast det e ju skapligt bra betalt i dag så det e helt ok!!!
fast jag fick lov att jobba över en timme oxå:( så då vart det mer pengar, för dom kan fet glöma att jag ska ta ut den timmen nån annan gång! nej du tack inte när det e storhelgs ob...gnäller dom så får dom väl se över vilka dom anställer i stället....

men det gick väl bra ändå fast jag e helt slut nu, det e jäkligt jobbigt att gå å vänta på att hon ska komma fyra å kl vart tio över...jamen vi ringer till henne å hör om hon e på väg...bra idé synd att det inte fanns ett enda nr eller efternamn på människan i fråga då!!!stolpskott....

ursh å fy fan , nu ska jag ut me hund få se om
Dessie ska me eller inte

hojhoj


Kommentarer
Postat av: Camilla A

Oj förlåt;)..jag vet faktiskt inte vad som e bäst Saab eller Volvo...pest eller kolera:)

ha en bra kväll

2010-05-22 @ 19:34:02
URL: http://vovve.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0