fredag 28 maj

hej hopp!!!
idag så har jag varit till stugan en vända på fm å greja lite me allt möjligt!
Sen när jag kom hem så kom
monica hit en vända å drack lite (mkt) kaffe å diskuterade det mesta som vanligt.
Sprit, bilar ,klockor, crusingar, clas i sjön, syskon mm..mm..
Sen börja vi tona hennes bakrutor på v70 så nu kan jag sitta där bak å bete mej hur jag vill nästa helg;)!!!!
Sen nnär sambon kom hem så åkte vi till clas å titta..vart lite impregnerad faktiskt hur det såg ut....Tänk IKEA så förstår nu nog hur det va..
Åkte hem å grillade å nu sitter jag här me rinnande näsa å huvevärk:(

tack å godnatt

hojhoj


Kommentarer
Postat av: monica

Hmm inte skämma ut bilen nu inte ;) men iofs så är de inte så många som känner igen den än.. Är iaf nöjd med filmen från utsidan :O ha ha ha ha tack för all hjälp + kaffe

2010-05-28 @ 23:40:09
URL: http://monkizzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0