torsdag 25 mars

hej hopp!!!
vaknade mitt inatten utav att jag fick hjärnblödning, kändes som det iaf.
Men det var "bara" en super stor blåsa på örat som gick sönder så det bara
 rann geg å var å blod ner på halsen:(bläääää

Så nu sitter jag å väntar på att dom ska ringa upp från vård centralen så jag får komma till doktorn ..igen...
jaha alla har ju sagt att det skulle va sol å varm grader i dag??...hallååå vart e solen???
Äh klockan e inte ens åtta så den hinner nog komma fram!!!
Haha det var tydligen snö storm i Usa i går, så gubben å Claes hamnade i den:)

SKÖT DITT LIV I STÄLLET FÖR ATT BRY DEJ OM MIN BLOGG

så kan det va!!

Igår så ringde Åsa D å fråga om vi skulle släppa lös hundarna å det
tyckte jag absolut att vi skulle göra

Vi var ner mot sjön så dom fick busa av sig i ca en å en halv timma..såbra:)

Nej nu lär jag gå en vända me hunden så jag vet att hon klarar sig om det blir väntan på vc:(

hojhoj


Kommentarer
Postat av: Dessie

Men Dorrana jag KAN helt enkelt inte låta bli att sprida allt du skriver i bloggen det vet du ju...:P

2010-03-25 @ 20:11:43
URL: http://amorningglory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0