tisdag 30 mars

hej hopp

har känt mej så där konstigt glad hela dagen^^..vet inte varför men så e det
Vaknade kl 5 i morse å sen dess har det varit full speed hela dagen...satte i gång första tvättmaskinen diretk när Jocke gick ut så jag slapp störa han..
tvätta å städade hela huset (nästan) å sen åkte jag till Rättvik för jag skulle träffa min Banktant en vända å det gick jätte bra det!!!:)
Sen åkte vi till Falun för mamma skulle handla en sak, å en snabbis upp till sommarstugan så hundarna fick kuta av sig.
Det e så drygt när Daisy löper för annars så kunde hon å Chevy lekt hela dagarna nu när jag e hemma..

Kom hem för en stund sen å tvättade det sista:) så nu sitter jag här å funderar om jag ska sätta på en panna kaffe eller om jag ska strunta i det..eller om jag ska gå nånstans å få lite kaffe?
Tåls å fundra på eller hur??

nej nu blire tack å hej från mej,,

hojhoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0