tisdag 23 mars

Hej igen!!!

Efter många funderingar å tankar så bestämde jag mej för att skaffa en ny blogg!!
Och det e ju MIN blogg så jag måste väl få skriva vad jag tycker å tänker i den utan att nån ska bry sig ??
Nej ,det e min blogg å nu e det bestämt att jag skriver precis vad jag vill så det då!!!

Hänt rätt så mkt den senaste tiden..fast mest tråkiga saker som

 

  • konstiga saker i örat
  • meningslösa resor till lasarettet
  • sambon har åkt till usa
  • det bara snöar å snöar
  • ont lite här och var.

Men men...
Jaha jag e hemma från jobbet några dagar pga att jag har ett sår i örat som gör så jävulsk ont så jag grina på vård centralen i dag...då fick Annica en citodon av en snäll ssk:)
Värken gav väl me sig nån timme men sen var den i farten igen:(...
Var lite orolig i dag för jag fick inte tag på sambon, men det var bara att hans mobiler inte funka i USA nu..
vi får hålla kontakt på fejjan då, efter som jag fick han att köpa en mini laptop som han tog me sig..

nej nu ska jag gå ut me hunden tror jag, eller ska jag vänta till efter nio så kankse man springer på Dessie ?
ja det visar sig hur det blir..


Hojhoj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0