lördag 27 mars

jaha fest i falun, enviken å uppä i mora å här sitter jag:(..äh bajs
Var till falun i går å hämtade ut min nya dator, men det verkar som att den å routern
inte vill va sams:(..jaja jag får åka å kolla i morgon om datorn funkar hos någon annan me
trådlöst ...
Känner mej så där konstigt rastlös men ändå e jag så trött så jag inte orkar göra nått

Jag å Åsa D har varit nere vid sjön i dag igen så hundarna fick busa av sig rejält:)!!
Synd att det börja regna så jag skit blöt om fötterna , men det ordnade jag me mysiga
raggsockor när jag kom hem, så nu sitter jag i soffan under filten å myser lite:)
Dasiy ligger å sover å snarkar..

jaha örat då?..jo det hänger där , fast jag måste erkänna att det  känns lite bättre i dag med:)

hojhoj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0