fredag 26 mars

hejhej

idag e det fredag men vart e solen???? jaja hoppas den kommer fram senare på dagen:)..
ja i går så var jag på vård centralen igen!!!! jävla klåpare
har aldrig träffat på en sån otrevlig läkare,nej fy fan dom borde se över sina läkare lite!!
Ja , det slutade me att jag vart sjkuskriven tills på skärtorsdag och fick mer penecilin + tradolan
så nu jävlar ska örat bli bra!!!tack syster får att du följde me<3

Händer i dag då??? jo...först ska jag åka till Rättvik så Daisy får busa av sig lite
(HUSSE HON SAKNAR DEJ),sen på eftermiddagen kommer nog Jenny hit å ev Soffan oxå=)..hoppas=)
Så jag lär väl ta å städa upp lite här hemma innan dess, tycker det  eså skönt att atäda å sen åka i väg
behöver inte vara nå lång, Men att komma hem till ett nystädat hem e väl det bästa som finns??

nej NU måste jag ut me hund

HOJHOJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0