tisdag 15 juni

HIPP HIPP HURRA!!!!! min syster fyller 40 år i dag !!!!!!<3

Jo naturligtvis så åkte jag på besvär me gallan i går:(.....fy fan..bort me skiten säger jag..
men det gick över när jag väl kunna spy lite...sen sommna jag gott..
Måste kolla up det där!!!! helst i går!!!..

men i dag e det en ny dag:)
känner mej så sprallig å glad men det går väl över om några timmar...
Har iaf röjt upp i sovrummet så nu ser man golvet oxå:)..mkt bra!!!
håller på me badrummet nu..ska beställa lite nytt dit oxå..

har iaf bestämt mej om en sak!!
det blir ljust å rött!!!

hojhoj


Kommentarer
Postat av: ella

ja va gör d=)brukar ej ens fira midsommar jag..får se i år.

funderar va nykter till ja fyller ist=)

ajaj gallan:(hoppas d löser sig kram!!!

2010-06-16 @ 08:32:38
URL: http://ellisgirl.blogg.se/
Postat av: tina

men fy vad trist me gallproblem, morsan opererade bort den för fem år sen och hon har ej haft problem efter det!



hejsvejs!

2010-06-16 @ 11:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0