söndag 6 juni

hipphipphura för SVERIGE i dag...

hmm....ja jag lever men det va fan inte långt i från att jag hade dött i fredags (kändes det som)
Skulle ju till tandläkaren, så vi åkte till rättvik vid tio ungefär satt hemma hos mamma å då helt plötsligt från ingen stans fick jag så jävla ont i magen så jag visste inte vart jag skulle ta vägen
Kunde inte sitta  stå gå ligga ...höll väl i sig en halv timme ungefär sen börja det släppa lite...fattade inte nått va fan det va..
Var på bolaget å handlade lite tills på lördagen, träffade
Monica där.
For upp till stugan å då börja det igen....
men fy fan jag visst einte vart jag skulle ta vägen...sommna en stund iaf...mne så fort jag rörde på mej så börja det...
Tog mej hem iaf å ringde sjukvårsdupplysningen å dom trodde det va nått me gallan:(...
vart lite bättre natten till lördag men sen satte det i gång igen...
så så har min helg varit...skoj va....
men i dag har jag då fått i mej lite skorpor å te...vi får väl se hur länge det varar..


nu måste jag lägga mej igen...

hojhoj


Kommentarer
Postat av: ella

ska du ej in på koll?kan va tarmfickor som jag har .hoppas ej gallan=/kram!!!hoppas d går över snarast

2010-06-06 @ 21:40:02
URL: http://ellisgirl.blogg.se/
Postat av: ella

m åkte in akut förra sommaren...asont inflamerat sen massa olika otrevliga röntgen..å japp sånna har jag..ush ej skoj..kan ju bli sämre ah få påse å d:(men hoppas ej..klart d ska regna doris;)menade ja vill sola bara=)

nu tvätta!kram mår du bättre????

2010-06-07 @ 12:34:30
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0