onsdag 9 juni

sitter här å funderar över en sak, rätta mej gärna om jag har fel eller...
Jo, man läser ju dagligen i tidningarna över folk som "måste" jobba enligt försäkringskassan...
Men jag undrar en sak, om man mår riktigt skit å piss hur har man då ork att ens tänka tanken på att få ut det i media??...
När jag mådde som sämst så inte fan hade jag en tanke på att " nu måste alla få reda på det här"?!?!...
Eller....

Idag så har det varit en sån där konstig dag igen...
först så var jag till stugan sen hem å skulle hämta ut en massa paket å biljetter,,
Det första paketet var tillbaka skickat!!!
Biljetterna fick jag inte ut för enligt Ticnet så måste man hämta som hos ett Ticnet ombud, fast det står "valfritt ATG ombud....stackars kassöskan på Rätt spel fick stå i tele kö i en halv timme:(...förlåt!!!!
Handla en present till syster yster
åkte hem för
Jenny stod å vänta på gården..
Kom hem INGET VATTEN!!!!!! suck...
Satt å prata en stund me Jenny sen ringde telefån...
Svärmor hade fått punka på rätt pris parkeringen...
åka dit igen ...fick tre glasstårtor:)...
åkte hem....fortfarande inge vatten, gick till jobbet me en liten dunk å en flaska å fyllde upp lite vatten
så att vi kunna få kaffe iaf;)!!!!

sen har jag varit ute å planterat om lite blommor ...vattnat gräsmattan...hämtat fyra stenplattor som vi ska ha under grillen...
nu ska jag ini duchsen å sen blire ut me vovven..
i morgon blire jobb 7-16 !!!!

hojhoj


Kommentarer
Postat av: ella

att man har ork kämpa hemma i telefoner å dylikt kan iaf jag förstå men media njae.men kanske bra nån orkar d med..=)

2010-06-10 @ 10:30:03
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0