onsdag 23 juni

oj shit vilken dag det har varit...först va jag å sambon till borlänge å handlade lite grejs, bla en motorsåg som mamma skulle ha uppä i stugan...
Kom hem å ringde mamma så vi for upp dit så jag kunde lämna den...slutade me att vi var till borlänge å köpte nya ute möbler:)!!!
sen ringde dom från jobb så jag ska in å jobba 23-05 i natt....trött tröttare tröttast men va faskien det ska nog gå på nått vis...
köpte mej en ny bok å sen tar jag mini pc me mej så det ska nog gå skit bra!!!
nu ska jag dricka lite mer kaffe så jag håller mej vaken

hojhoj


Kommentarer
Postat av: Jenny

Mycket kaffe kan det nog bli=) Ja allt känns då lugnare nu för tillfället behövdes nog med prat o stöd o lite barnvakt och familj kontakt framför allt. Ring när du vaknar i morron em=) Kram kram

2010-06-23 @ 22:23:38
URL: http://www.nogg.se/pigglet
Postat av: ella

kaffe behövs då=)

hoppas du får sova sött nu.kram

2010-06-24 @ 10:19:09
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0