måndag 28 juni

jo, dagen bärjade me lite halv kaos på väg till jobbet;) men det bjuder vi på !!!
Kom till jobbet å vart skickad till andra avd för det fattades folk!!! inte för det gjorde mej nått ...lugnt å skönt!!!
jobbade på i lagom takt å sen kom jag å
Dessie på att vi skulle till Borlänge efter jag slutat...
Sagt å gjort vi satte oss i bilen å for i väg...
Kom till första rondellen i borlänge å undrade va fan e det så mkt bilar för....hmm...
Jävlar det e ju Peace&Love nu...suck....tror det tog 20 minuter att ta sig till shell från tjärna ängar.....(bilen ville ha olja)...
trafik olycka så det var poliser lite överallt...
Tog oss till kupolen för vi skulle käka på Donken,gott:)..
Gick över till Rusta å handlade lite...
Kom tillbaka till bilen..:(
Det stod två killar där å den ena pratade i mobilen...han la på
frågade " kommer ni härifrån"??? öh...ja nästan sa jag?!?!?!
"jo det e så att vi har nog pajat din sidospegel!!!
både jag å Dessie fattade(såg inte) nått först...men sen såg vi....
Hela backspeglen me fästen å allt va paj....
MEn det var ju skitsnällt att dom stannade kvar tills vi kom..men vi fattar inte varför han skulle veta vart vi bodde?!?!...konstigt...
jaja han ringde till stället han hyrt bilen av å vi bytte nr å greja, så jag ska väl lämna in den nån stans snart får jag hoppas...just nu är den ihopsatt me en grön hundbajs påse:)....för Dessies första lagning höll till Amsberg typ...

Såg en konstig prick just när vi kom in till Borlänge ..han bor här i Insjön, men han gick mot Insjöhållet...
Tänkte inte mer på förrens vi kom till "rastastugan"....då gick han fortfarande mot Insjön...
Vi stannade på rastplatsen å funderade (å kissade) om vi skulle ta upp han, men när han kom närmare så bestämde vi oss för att inte göra det....Antingen va han stupfull för han skrek åt bilarna att dom skulle stanna eller oxå så va han jätte arg...

han kankse har tagit sig hem nu... (men hade han bott i gagnef så hade han varit hemma tidigare)...
hojhoj


Kommentarer
Postat av: ella

shysst dom väntade=)

2010-06-28 @ 21:17:48
URL: http://ellisgirl.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-06-28 @ 21:39:55
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0