måndag 14 juni

WTF!?!?!?!
vart fasiken e mina inlägg`?????grr...morr....spott...fräs....

jaha då börjar vi om från början då;)..
Fredag hmm....vad  gjorde jag då???? minne som en guldfisk:)
jaja jag jobba iaf på kvällen me Tina...gick jäkligt bra faktiskt
Lördag så får ni läsa om här
Monica å läsa om våran lördag...
Söndag då åkte jag å mamma till stugan å börja riva lite timmer å greja mkt!!!! skönt väder va det iaf..
Å så i dag då!
Åkte upp till stugan så jag var nog där halv nio.Börja plocka lite blommor å ställa i ordning för syster yster blir 40 bast i möra:)
haft en jätte mysig dag me skapligt väder å goda tårtor å mkt kaffe, det e bra för gallan det;)

har en liten fundering om en sak men det för ni reda på i morgon när jag har kollat upp lite till..

hojhoj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0