funderingar

orka läs om ni vill annars skiter ni i det...

jag fattar inte varför man måste hävda sig på olika sätt å vis?,
är man så jäkla osäker på sig själv å det man gör så man "måste låta som man vet allt om en viss sak?..
jag tror att det e så faktiskt..
läser man alla stautus medelande på fejjan så e det fan skrattretande..
NÄr man vet hur den personen är egentligen.. "INGET SKA KUNNA TRYCKA NER MEJ NU"....nä men lägg dej hemma hos mamma å grina till dej pengar ....
" NU JÄVLAR SKA JAG TA NYA TAG Å ALLT SÅ SKA BRA"....jo tjena håller en dag sen e det kört i gen...
å mellan fom där statusarna så står det "" ååååh, vad jag mår dåligt, har inge stöd nånstans i från"....nej men vi orkar inte hålla på att stötta er hela tiden när vi vet att det går käpprätt åt skogen ändå..

 Å sen att skiriva "anomyna komentaren till folks bloggar....hallå fattar ni inte att ert ip nr syns??? eftersom ni kan skriva me ert namn till vissa så var det ju bara att kolla på den å det va samma ip nr...puckon, men ni ska få när jag ser er..

MAN ORKAR INTE BARA GE Å GE Å GE HELA TIDEN , VI VILL OXÅ FÅ NÅTT TILLBAKA!!!! är det så himla fel att vilja det...
När man jobbar me det jag jobbar med så vissa dagar så e manså slut i huve å fötter att man bara vill sätta sig ner å grina å skrika när man kommer hem...
Å sen finns det sånna som bara glider omkring på en räkmacka...jag skulle vilja se er jobba en vecka me det jag gör...då e ni nog fan inte så uppkäftiga sen...


 


Kommentarer
Postat av: Jenny

You go girl=)

2010-06-18 @ 10:05:26
URL: http://www.nogg.se/pigglet
Postat av: ella

japp osäkerhet!

kram.hoppas du får en bra dag nu.har man något att yttra sig om ska man kunna skriva sitt namn!är d så svårt å stå för vem man är??????i min blogg VET jag att folk snokar utan komentarer enbart för att se vad ELLA gör..så patetiskt kommer ALDRIG skriva nå smaskiga detaljer endå...=)

ja du Doris..finns folk å fä till allt men e bara sätta ner foten om du får nog!!!!

ip nummer e bra saker d;)

hängig..men framöver kommer ja förbi på en kopp fixar skjuss;)kanske ta en köpp här me när jag fyller om du får lust=)

2010-06-18 @ 11:00:04
URL: http://ellisgirl.blogg.se/
Postat av: ella

ja dom e goda=)

2010-06-18 @ 14:22:07
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0