torsdag 1 juli

hipp hipp hurrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaaa för ella som fyller..hmm...25 år i dag!!!!;)
annars så har det hänt det jag gått å väntat på i några dagar nu...JAG HAR SKIT ONT I HALSEN plus att jag e hur snorig som helst....:(...jippie!!! eller inte...

jaja hur som helst så har jag varit till stugan i dag å sågat lite ved...hitta tom sågspån i BH...konstigt...jag hade ju kläderna på mej när jag å Anders såga...
sen när jag kom hem så sov jag en skvätt så  nu känns det lite bättre i halsen..
ska snart ut å sparka igång grillen.:)
hojhoj


Kommentarer
Postat av: ella

tack Dorran:)kram!!!kul prata med dig;)

hoppas du mår bättre snarast.grilla..d vill jag med men hittar ej min:(hihi..pst!har 16st"isglassar"i kylen.tror d ska räcka=)

2010-07-01 @ 22:51:13
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0