söndag 18 juli

oj vad tiden rusar i väg igentligen...konstigt va??!?!..
jaja i dag har det varit hur skönt å va ute å greja..lagomt varmt å blåsigt:) skönt
fast jag har grymt ont i axlarna så ni får hålla tassarna att det ger me sig lite tills i mrogn så jag kan jobba iaf...å göra mej mer illa menar jag:(
Ursh, nu har vi så där mkt kanaler på tv igen så jag inte vet vad jag ska se på...dagens ilands problem  jag vet!!!
Har varit till stugan å klippt bort lite busk som ivanderade vägen upp..grävde ner lite saker i jorden ...
Ja en lång historia men så att det blir mer vatten under körsbärs träden..så fick jag lov att gräva ner lite pet flaskor här hemma oxå när jag kom hem...

hur vet man hur mkt bensin man tankar ???
Alltså det står ju på pumpen , men vet man igentligen hur mkt som åker ner i tanken???...tror dom luras hela tiden...

hojhoj


Kommentarer
Postat av: Camilla A

Hej vännen!!

nu är vi äntligen hemma i Sverige igen, haft det jätte skönt men vad jag förstår så har det varit medelhavsvärme här hemma också?

Verkar ha varit lungt me allting här hemma ?;)

kram

2010-07-19 @ 11:40:21
URL: http://vovve.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0