måndag 5 juli

jaja jag vet att jag inte har skirivit på nån dag men det e lika så bra att ge fan i att skriva under helgerna så inte en viss person tar åt sig , eftersom hon tror att hela universum snurrar runt henne!!! får det finns ju ingen annan man kan skriva om heller förutom henne för hon e sååååååååååååå intressant;)

nå väl jobb hela helgen vart det tack vare Dr Åsa...mohaha...så kan det gå..
fast i går så upptäckte jag å
Dessie en väldigt mogen å rolig sak...
Menhallå alltså bara för att man gör fel å nån påpekar det , ska man då behöva blocka nån på facebook då????...fast vi inte inte ett dugg ledsna för det!!!! tvärtom t.o.m.....
jaha å i dag blire jobb 7-16 ..måste dit å styra upp lite efter helgens rikspucko känns det som, så jag har inte tid att sitta här nå mer...

hojhoj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0