lördag 10 juli

tjooohooooo vad det har inte gått bra på jobb idag då:(..suck!!! fast det visste vi redan när dom tog in så många nya vikarier som dom gjorde..
Är det inte bättre att ta vara på dom "ordinarie vikariena" ???...en liten fråga vad fasiken är en ordinarie vikarie??? är det nån skillnad på vikarie å ordinarie vikarie....men vilka krångliga ord jag måste skriva hela tiden...
jaja...
Fast en sak gjorde mej väldig glad på jobbet: LL kom å sa till mej så här "- Annica undra vad vi skulle har gjort den här sommaren om inte du fanns"...å ni på jobet förstår nog att jag vart extra glad när det va hon som sa det:)!!! då vart hela min arbetsdag räddad ska ni veta, fast klockan va ju halv fyra när hon sa så å jag sluta fyra MEN ÄNDÅ!!!!...
solsting å värmeslag det e min melodi för tillfället....
SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA KAN DET INTE BLI REGN Å ÅSKA TYP REDAN I GÅR???..

hojhoj


Kommentarer
Postat av: ella

ja lite regnskurar skulle man piggna i av..;)

2010-07-11 @ 13:50:18
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0