fredag 30 juli

hej hopp
har ej skrivit på några dagar men jag har inte haft lust!!
allt e då återfunnet som "råkat" försvinna den här veckan...konstigt...
kameran låg mitt på databordet, å plånboken lår under några papper på samma bord....väldigt konstigt för jag har så inte lagt plånboken där, men det e väl så när det e andra personer här som inte tänker längre än näsan räcker..

Fyllde visst år i går oxå;)
fick en mörklila syrenbuske:)!!!å den kom ernst med:)!!! å en handduk me en dalmatiner å namnet "daisy! på...mkt bra.
min soda streamer har ej kommit ut på marknaden än så den får jag vänta på ett tag, men det gör inte nått ...den e ju RÖD!!!!
i går så va jag å syrran upp å handla lite inför lördagens bravader...
i dag så har jag å Anette H varit till skogen me hundaran, det håll ju på att bli ett rådjur å två hundar mindre men dom hann inte se det som tur va..
i kväll blire jobb me bästaste Sandra som gäller, å en spring har vi oxå men men...

hojhoj


Kommentarer
Postat av: ella

försvinner saker=)spöken=)?kram..hehe

2010-08-02 @ 12:05:04
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0