fredag 16 juli

hallå i alla ni som läser min blogg men ej kan ge er till känna...
I dag mår jag lite bättre, har ej haft huvevärk än i af...
såg nyss att det skulle komma ett rejält väder över sverige i natt...mysigt!!

Har käkat mjukglass i dag så jag fick ont i magen , men det gick över som tur va..
handlat lite mer skit på rusta å ica maxi i falun...
just nu väntar jag på sambon att han ska komma hem från replokalen så vi kan börja grilla snart...

å just det va en sak till.


OM JAG FÅR HÖRA EN SAK TILL FRÅN DEJ OM MEJ SÅ BLIR JAG VÄLDANS ARG SKA DU VETA..å det vill du inte att jag ska bli, jag lovar...pucko!!


hojhoj


Kommentarer
Postat av: ella

mjukglass...ej käkat på flera år blir aldrig av..;)hoppas din lördag e ok?

2010-07-17 @ 20:47:30
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0