så där ja

nu va den här julaftonen över oxå...nu behöver jag bara ångest i 364 dagar till så är den nästa julafton...
fattar inte vilken jävla hysteri det är för att det e jul!!!!!

skit sura ungar för att dom inte fick till räckligt mer pengar, eller så....
nej ursh!!!!


händer i dag då?? inte så mkt...ledig från jobb i dag å´i morogn...konstigt det där...
det e på jobbet som hafr semester nu i december...men hon fick minsan in å jobba julafton,juldagen å annan dagen.....sen får hon fortsätta sin semester!!!!
å jag har sagt att jag kunde jobba under julen men hon fick lov att jobba ändå:(...konstiga regler det är..

ska städa upp lite i köket nu...
i morogn ska vi till rättvik å fira jul igen!!!!..suck....

hojhoj


Kommentarer
Postat av: ella

sura ungar?hm får väll va glada dom får nått hihih

tala om d bor barn på gatan utan mat kanske dom blir tysta.

skumma regler håller med.

julen ska man ta me en klackspark man ska ej stressa å känna massor jag har lagt av me d.man blir ju knäpp annars =D

kram ha en bra söndag nu är d ej så svinkallt iaf.

2010-12-26 @ 09:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0