måndag 13 december

MEH!!!!! jävla blogg.se...skrev inlägg i går men det e borta:(...jaja

vet inte rikitgt vad jag ska skriva om fredagen, men skoj vare!!!
träffa hur mkt folk som helst som jag inte har träffat på 5 år!!!!...
Olle Jönsson e ju kung....
Brandlarmet gick...
ölen va god...
nån som spytt på toan..
jävligt halt på vissa ställen på hindriksheden...
skänt å komma hem å sova...

nu sitter jag å väntar på att Åkesson ska ringa å säga att min bil e färdig...fast jag vill inte betala...suck..
men men det kostar å ligga på topp , eller underst eller vart fan man vill ligga...

jobbar 8 dar i rad nu....bara 7 kvar...

hojhoj


Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som en riktigt kul kväll!! Själv håller jag på att damma igen, känns som hundra år sen jag var ut...men,men nya tag en annan dag ;o)

2010-12-13 @ 21:05:37
URL: http://www.sjutiosexa.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0