lördag 18 december

tjohooooooooooo
hann inte skriva nått i går för först vare jobb 7-16 ;Sen stod syster yster å väntade på mej utamför jobb..
hon lämnade Cillas present här sen for hon å hämta pizza till kidsen..
Jag sprang ut me hund å sen in i duschen å sen var syrran å Stefan här igen å sen drog vi till Cilla å fira lite..

så därfööööööööööööör hann jag inte skriva nått dårå..

i dag så har jag å sambon å hund varit ute i skogen en vända å gått...hmm...mkt snö va det på vissa ställen, ja...
sen handla vi lite å nu har vi nyss käkat hamburgare
jag ska borsta håret sen ska jag gå till jobb   blir nog  jäääääätte roligt i kväll


dag 7 av 8


hojhoj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0