torsdag 26 augusti

jahopp kan ju säga att vi fick jobba i går...fattades folk så vi fick gå en kort, å det funkar inte på en avd tyvärr....
dom blir totalt galna å sitter å skriker å bara beter sig som jag vet inte vad..
Men vi får ju hoppas att dom fattar att vi inte kan gå kort på kvällen nå mer...
Å jag har skrivit det förr men jag skriver det igen, det hjälper inte att vi skriver en massa lappar som inte kommer längre än till våran chef. så detså..
Alldeles strax ska jag bege mej ut en vända, börjar inte förren kl 16 i dag!!!!!!!! jippieeeeeeeeeeeeeeeee...helt sjukt måste jag säga..rena semestern,
Appråpå semester så tog jag åt mej att jobba extra hela helgen som kommer;)..blir bra det!!

nej undra o jag skulle fixa en sak nu så jag kan fara i väg sen..

hojhoj


Kommentarer
Postat av: Madde

Kikar tillbaka. :-) . Ha en bra dag du också :)

2010-08-26 @ 09:38:04
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Dessie

Gahh! Nu får jag dåligt samvete men jag orkade fan inte :( Hade hon ringt tidigare så hade jag förmodligen kommit...



Men i helgen ska vi jobba, du o jag o Plarsan!

2010-08-26 @ 21:12:24
URL: http://amorningglory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0