tisdag 24 augusti

FAN JAG SKULLE INTE GÖRA DET , JAG HADE JU LOVAT...

men jag satte i gång ett litet akvarium nu på kvällen;)..
annars så har jag skjutsat mamma å moster till Falun i dag, moster skulle ta bort en styggelse på näsan:)
Så med andra ord så har jag varit ledig från jobbä iaf....
men i morgon e det jobb som gäller igen..¨
har lite besluts ångest om jag ska två extra pass i helgen eller om jag ska va ledig?!?!?!..
OM jag jobbar i helgen så blire fyra helger på raken jag jobbar eftersom jag byter schema i september...
jaja det visar sig hur fan jag gör...
Det  e ju den "stora Insjödagen" på lördag å om jag jobbar så har jag en jäkligt bra ursäkt till att inte gå till Hjultorget å glo på folk...

Undra vad jag ska ha för firrar i det lilla nu då??

hojhoj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0