tisdag 17 augusti

tjo fljöt va det går mellan ....
bla bla bla....ble ble ble....bläbläblä??!?!?!!

varm saft, ANNICA...å vad d et e hemskt,ANNICA..... jag vill ha gul saft....ANNICA...men va ska jag göra???....ANNICA.....nej vänta tills du blir gammal så får du se...ANNICA....vasa????!!!!!!!!!

typ så känns det i mitt huve i dag ...fan 7-16 14-21,30 hela jäkla tiden å va fan får jag för det???????? förutom pengar men va fan dom kunna jag vara utan!!!!!

nu ska jag gå å dricka kaffe å snacka skit en stund
ursh å fy fan!

hojhoj


Kommentarer
Postat av: Annica

Mmm...änt de lika kul nästan jämt du....förstår din frustration helt och fullt....

Dom går en på nerverna ibland alltså!!!

I säng me dom bara så vi kan dricka kaffe & äta glass ((o=

2010-08-18 @ 00:08:57
Postat av: ella

men annica jag vill ha kall isglass hör du ej hallååååååååå duu ,kan man få d dåååååå :D



KRAM!

2010-08-18 @ 12:50:38
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0