söndag 8 augusti

ok skriver väl i dag å dårå!!!!
helskotta va trött jag va i dag...vakna väl vid nio...upp å käka amerikanska pannkakor :)!!!!
vart jätte trött så jag gick å la mej en stund efter det..en stund,jojo visst kom upp kl ett igen..tack vare att jag hade satt larmet på mobilen...fattar fortfarande inte hur det gick till!!
Jobba 14-21.30 me SB...gick skit bra...gick in å drog järnet me medicinerna på andra sidan sen skötte dom sig själva...

Äntligen har AH bestämt sig för att sätta igång sitt akvarium:)!!! blir fin fint det siddu!!!

hojhoj


Kommentarer
Postat av: Annika

Tjena bruden.



Lönen jag har är 123:-/timmen + 18.50/tim i semestertillägg....



Kram

2010-08-09 @ 11:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0