måndag 9 augusti

baby plz dont go.....

hejhej!!!
ojoj i dag har jag inte gjort nån nytta alls förutom att gjort slut på en jäkla massa pengar..igen....men det kommer nya om två tre veckor så:)
Varit å kollat på fiskelifiskar i ludvika....( sorry Irene) men jag tänkte iaf:)!!! kram
handlat gjorde både jag å syrran så nu e vi nöjda ett tag....eller inte...man blir nog aldrig nöjd me sitt eget akvarium.
Handlade lite grejer till Hund oxå<3...haha..
å sambon fick en dödskalle!
in i borlänge på icamaxi å gjorde slut på ännu mera pengar!
Sen när vi kom hem så ringde syrran , hennes palettciklider hade fått yngel!!!!:)....så nu har vi försökt att få tag på Tina så jag kunnde hämta hem ett av mina akvarium som e på vift, men fick ej nå svar...Undra vad hon gör då?...

Varit i skogen me hundarna å plockat lite kantareller oxå...blöt om fötterna..JA !!
I morgon blire jobb...helt plötsligt så var det jag å Sandra som skulle jobba kväll igen:)!!!!mohahaha mkt bra!!!
fast vi slipper nog springa på båda avd i morogn får vi hoppas!!


nu blireen dusch..
hojhoj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0