måndag 23 augusti

fjgn kja ng fad dfnm  dfnadjnv !!!!?!?!?!

typ jo så ere!!
jag orkar inte nå mera nu!!!!!
haha vilken jävla tur att jag e ledig från jobbä i morgon säger jag bara!!! annars vette tusan hur allt ska gå????

tror inte jag har gjort eller sagt nå vettigt i dag, förutom när jag vart fast inne på ett rum me en skräckslagen farbror:(..inte bra det!!!

Å sen när jag jagade ut en sån där stackars utlänning som sålde tavlor pga att hans"dotter" va sååååååååååååå "sjuk" så han samlade in pengar till operation..FUCK YOU sa jag,
Men han gick inte ändå så till slut fick jag lov att hämta ssk som kom å sa åt han , så till slut försvann han..bäst för han det!!!
grr...
i morgn blire en annan dag...
hojhoj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0