måndag 2 augusti

oj snart kommer ROBERT!!!!!!!!
jahapp hänt sen sist då??
PARTYYYYYYY har det varit:)
Hade lite födelseparty här i lördags, mkt trevligt. fick väldigt fina presenter å en massa bra å ha saker, typ samarin, plåster, bandage,huvevärkspiller, glödlampor....hmm...ja sen fick jag jätte fina snaps glas av MIS....tack alla!!!

Sen drog vi på hotellet å där vare full fart som vanligt, fast det vart ju ännu mer fart när en viss vit Ford cab rullade in på parkeringen= NO SURRENDER CRUISERS!!!! fan vilket härkligt gäng det är!!!!man lixom glad när man träffar på dom !!!!!
Alla kom å hälsa å tog i hand väluppfostrande är dom oxå!!!.

i går så for jag till Rättvik å hämtade hund som hade varit på semester i från oss ett dygn ca:)..

nu ska jag städa vidare så jag kan fara till rättvik nån gång!!.

hojhoj


Kommentarer
Postat av: Monica

Oj här vare dåligt me uppdateringar ;)

2010-08-07 @ 19:00:15
URL: http://monkizzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0