lördag 14 augusti

jahopp ska jag ta det framifrån eller bakifrån??...

äh börjar på onsdagen den 11.
hämtade upp AH vid halv tio å sen for vi till Borlänge ..
oj jäklar vad hon handla gejer till akvariet...men bra blir det till slut bara att har får lagt sig till rätta..
Sen jobba jag 17-21!!!! fyra timmar bara herregud vad skönt det va!!!!! (bytt me SB)

torsdag  den 12 så vare jobb 7-16...vet att jag har skrivit det här förr men jag tycker inte om att jobba dag på torsdagar!!!!!.grr.....morr....jaja det gick hyfsat iaf!!!...men....det slutade me att jag fick gå hem sen till baka å jobba 17-21...fast det gick rätt så bra...var lite mör i skallen å handen bara...
jaja tycker ni nu att har man ingen spring så får man köra utan å göra så gott man kan å skriva en massa papper på olika avvikelser .men det funkar inte så  vi kommer inte en meter me det!!

fredag den 13!.
va i Rättvik strax före nio på morgon för vi skulle upp å klippa klor på hundarna...sen for vi till skogen å plockade skapligt mkt kantareller..
sen va vi uppe i stugan ett tag å fixade lite..

idag då lördag 14

i dag blire kräftor hos kusin i ullvi!..
jag skriver väl mer i morgon hur det va..

hojhoj


Kommentarer
Postat av: ella

gott med kantareller...och kräftor...=)en stuga skulle vara nått d..bara få ro å pyssla ute..kramis!!!

2010-08-16 @ 09:35:59
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0