torsdag 29 april

Måste man göra en massa saker hela tiden bara för att få bekräftelse från alla andra?.
Har man inte väldigt dåligt själv förtroende då?
Bara man är nån?
Fast man egentligen inte orka ta hand om ditt eget liv?
Ta hand om dom som verkligen betyder nått?
Och allt bara för att bli "nån" äh jag fattar inte!!

Jaha i dag har det varit jobb 7,30-14 skönt ;)!!!
Fast det vart körigt som fan igen på morgonen. förstår inte vad som har hänt?^^
Idag har mitt paket kommit så jag har varit å hämtat ut det:)!!!
Har grejat me dammen å vatten fallet idag igen å nu tror jag det känns som om jag kan fylla upp den..är nöjd!

Tina skicka sms om att det var 7 jord säckar på fel pris för 100 kr i morgon...hmm...undra om jag skulle köpt såna å brummat upp till Läxand å köpt gräs frön i morgon så jag kan få till gräsmattan...skiter i vilken jord det e bättre än grus iaf!!!
äh

Hojhoj


Kommentarer
Postat av: ella

man ska ju bara vara sig själv??jag skiter då blanka fan va andra tycker..måste man hela tin ha bekrä..mår man ej helt prima=)

puss å ha en fin helg tooris!!hoppas d går bra med gräsmattan

2010-04-30 @ 12:45:13
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0