tisdag 6 april

IDAG KOMMER HUSSE HEM:) Daisy e överlycklig:)..eller hon kanske inte fattar så mkt förutom att husse inte har varit här på någon vecka...

jaha i går var det jobb, det kändes lite i fötterna kan jag säga:(..
Jobb i dag oxå...käns bra att det e "vardag" igen men allt vad det innebär..
Det råka ju bli så att jag fick lite "semester" i två veckor så..å det passade ju bra me tanke på att Per va borta oxå..

E lite små sur p¨å en viss person oxå.."störst bäst å vackrast...å vet allt"...men det e väl så...men mår man inte bra så dra för fan inte ner andra i skiten !!!


hojhoj


Kommentarer
Postat av: ella

ja jag menar ju d=(haha snart e vi ju 40 vill icke!går för fort allting nu..20 igen tack=)

kul han kommer hem ju=)

nej man ska aldrig dra ner andra för man mår skit känner en sådan jag med...blir så matt man kan försöka va trevlig mot andra hur man än mår elelr va tyst..hihi jag mår ofta skit men inget ja visar andra=)

kram!!!!

2010-04-06 @ 10:40:52
URL: http://ellisgirl.blogg.se/
Postat av: Dessie

Men vad fan Dorran... Jag kan väl inte rå för att jag är bäst och snyggast?! Jag menar, det vet ju både du och jag ;)



Puss på re

2010-04-06 @ 12:02:02
URL: http://amorningglory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0