tisdag 27 april


herre min skapare vilken jäkla dag det har varit!!!
som vanligt fick jag medicin turen på jobbet^^...å det är tisdag så det e nya dos rullar som ska ut å det var ändringar hit å dit å borttagna mediciner å sllt sånt där som gör att maninte vill ha den turen varan tisdag...
Allt gick bra fram till vårat fika, sen vet jag inte alls vad som hände men kaos vart det på nått konstigt vis?!?..jobbigt när det blir så där..
jaja kl rullade på å vart två till slut så jag fick gå hem:)!!!

Var ute å greja lite me dammen jag å tina å fick till det skit snyggt, kratta lite grus å greja,
Så kommer en arbets kamrat förbi som slutade fyra å fråga om inte jag hade glömt att säga nått på rapporten?...ÖH....nej vad skulle det va tänkte jag..

Nja det va så här säger han , att när vi skulle servera fika så hitta vi inte en boende!..
JÄVLAR!!!! jag hade glömt att tala om för som andra att den här boenden skulle ut på en liten utflykt!!!! men suck...
alltså jag fattar inte varför det var som det vart men så vart det^^;)!!!

Ingen störra fara skedd den här gången för det va en på andra avdelningen som hade sett dom...
men ändå!!!
skärp dej ANNICA!!!...
men annars så har dagen varit rikitgt givande, ska ut å plocka i hop allt som jag har dragit fram nu, men fick lov  att ta en kopp kaffe först...

hojhoj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0