söndag 25 april

fy tusan vad jag har ont i armarna i dag:(..nästan så jag tycker synd om mej...då e det illa!!!
jag skulle ju kratta klart gruset i dag men jag kan fan inte ens lyfta krattan så det blir nog inge i dag..
Hade jag varit ledig så hade jag nog gett mej på sista biten men nu ska jag ju jobba 14-21,30..

Hmm...nu luktar det brand rök ute känner jag eftersom balkong dörren e öppen..måste kolla...
såg ingenting men det stank ute...

Jaha undra om jag skulle ta en tablett å försöka vila armarna lite nu..

hojhoj



 

har nyss pratat me en kompis å då börja jag fundera på en sak!?!..

Hur mycket ska man "stå ut "me från sina "kompisar"???
ska man bara lalla me å låta dom styra ens liv, på nått sätt eller e det dax att sätta ner foten en gång för alla??..
Och hur e en del funtade som kan bete sig så , som tror att dom e universums mitt punkt?..
Jag vet att en del kompisar mår dåligt på ett eller annat sätt å jag försöker hjälpa dom så gott det går!!...men vad får man för det???jag VILL hjälpa dom så att dom mår bra tro inte nå annat, men men ..äh, jag vet inte...alltså jag vet att det här inlägget blev snurrigt men just nu så måste jag få ur dom tankarna ur mitt huve....

hojhoj


Kommentarer
Postat av: ella

ta d lugnt nu med armarna;)kram

2010-04-25 @ 13:33:59
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0