söndag 18 april

jo så var helgen över (för den här gången)...
ja det var jobb i går kväll å det gick ju skapligt bra som vanligt...lite förvirrade vart det men det gick över..
Kom hem straxefter nio å då satt sambon å Roger här å drack lakrisshot för fulla muggar, Roger gick vid ett nån gång å då sommna jag...
Men jag vakna vid halv åtta utav att hund satt å gnällde å tyckte att nu va det dax för oss att gå upp..

Har varit uppe i stugan å vår städat i några timmar i dag..skönt ...
Så när jag kom hem så fixa jag i ordning dammen här hemma me alla pumpar å lysen å sladdar å gejer!!!
Passa på att gräva två små runda rabatter oxå...
I morgon för midag blir det tilll att städa i hop ute å sen blire jobb!!!

hojhoj


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad härligt med en damm, eller? Man har ju sett på tv (Äntligen hemma) hur fint det kan vara....men jag kan ju knappt hålla liv i en kaktus, så det är nog inget för mig. Men drömma kan man ju göra! Ha de gott!

2010-04-20 @ 19:32:05
URL: http://ginosmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0